Till nyhetslistan

Prenumerera på församlingens e-postlista…

Postillen utkommer månadsvis, vid särskilda tillfällen och skickas via e-post, personligen. Postillen innehåller den viktigaste informationen om kyrkans liv. Och den är kopplad till våra andra aktiviteter på Internet: andakterna och gudstjänsterna, konserterna och församlingsbladet.

Signet för fördsmlimgems postilla: vapensköld och bokstäver med ett litet plustecken.

För att prenumerera på Postille måste du registrera dig personligen … om du vill få information då och då som är av särskilt intresse för din stad kan du också ange din bostadsort. Om du vill prenumerera på konsertinformationslistan kommer denna musikaliska Postille också att skickas till dig via e-post strax före de aktuella evenemangen. Om du har några frågor är du välkommen att kontakta Anne Breiling på kyrkokontoret!

På postille.deutschegemeinde.fi hittar du artiklarna i den aktuella Postillan, alla artiklar och bilder.Öppna länk i ny flik

2023-09-09 09:09:00.0